Bloed verlies/ bruine afscheiding week voor nod - Zwangerschapsforum

Fkn - schreef op 02-07 om 10:18
Hoi dames,

We zijn nu bezig in de 5e ronden. Over een week zou ik ongesteld moeten worden. Gisteren had ik een heel klein beetje rood bloedverlies en vandaag bruin afscheiding. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!