Als je zwanger bent, dan verhoogt je hcg elke 2-3 dagen, dus morgen ochtend of de ochtend erna even testen met ochtend urine. Als het alsnog negatief is dan even 1-2 weken wachten, er kunnen andere redenen zijn waarom je niet of later ongesteld wordt.
Hopelijk ben je natuurlijk zwanger! Succes