Welke naam zouden jullie kiezen? - Zwangerschapsforum

Vlien (Gast) - schreef op 24-01 om 18:24
Welke naam is het mooiste?
Rémi, Niels of Lars
2 antwoorden en 48369892x bekeken
Shana - schreef op 25-01 om 00:21
Rémi
angelique (Gast) - schreef op 25-01 om 10:15
Ik vind lars het leukste

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!