maandstonden of niet.pfff die twijfels - Zwangerschapsforum

jellina (Gast) - schreef op 01-12 om 12:13
Hey iedereen
hier mn verhaal op 3/11 maanstonden had 5 dqgen.
op 16/11 eiersprong
en op 23/11 tot 27/11 enorme buikpijn menstruatie klachten.
pijnlijke tepels.
en enorm honger gevoel. 
Ik verloor ook veel wit verlies in die periode.
nu vandaag 1/12 deze morgen na plassen toen ik me afveegde was er bloes mee meer bruinig van kleur en ijzerige geur.
met gevolg dat ik denk dat het mn maandstonden zijn.
maar is nu al 5u later dan vanmorgen en er is nog  nieys in maandverband enkel bloed aan wcpapier.
vind het zo vreemd.
maar ik ben mezelf zot aan het maken hier iemand die dit ook had.

Groetjes
2 antwoorden en 44257220x bekeken
jellina (Gast) - schreef op 01-12 om 12:16
Die woordverbetering altijd.
Grrrrrrr
Supermammie - schreef op 23-12 om 13:30
Kan vanalles zijn. Klinkt hard, maar meer dan afwachten kun je nu nog niet...

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!