Testen negatief, desondanks toch zwanger? - Zwangerschapsforum

Tara (Gast) - schreef op 19-06 om 19:52
Hoi Dames,
even een korte vraag: kan het dat je gedurende je hele zwangerschap negatief test? stel je zou een test doen als je 2 weken overtijd bent, een met 3 maanden en dan nog een met 5 maanden ofzo?
gewoon nieuwsgierig!
9 antwoorden en 42700499x bekeken
Elineke - schreef op 20-06 om 07:19
Normaal zou dat niet kunnen . Want u hcg in je lichaam blijft toenemen heel de zwangerschap.
Dus na een tijdtje zou je een posetieve test moeten hebben
Doei - schreef op 20-06 om 08:19
Kan het zo zijn dan dat je lichaam pas heel laat HCG aan maakt ?
Elineke - schreef op 20-06 om 11:55
het kan zijn dat je een lage hcg hebt op begin , maar hoe langer je zijt in de zwangerschap hoe meer het wordt normaal
Doei - schreef op 20-06 om 13:58
Ik ben nu 9 dagen overtijd en vanochtend was de test weer neagatief dus ik denk dat het schijnzwanger is
Elineke - schreef op 21-06 om 06:17
Zou gewoon langs de HA gaan dan heb je zekerheid.
Of langs de gynecoloog dan kan je een algemenen chek up doen of alles goed is ? 
Tzijn maar tips he 

Groetjes
Doei - schreef op 22-06 om 12:34
En als die tijd nooit ongesteld geweest ? Dat is erg vreemd
Doei - schreef op 23-06 om 07:53
Terug van de dokter ... 


Ik moet 2 weken afwachten en om de week een zwangerschapstest doen als ik over 2 week nog steeds geen ongesteldheid heb gezien mag ik de gynocoloog bellen voor een echo..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!