Ik denk dat hè titel niet klopt....want het gaat volgens mij om de eerste weken van je zwangerschap.
En ja, ik was meteen ziek. Vanaf de zesde week erg moe en supermisselijk....en ook erg duizelig door de lage bloeddruk. In de zevende week hierdoor ook flauw gevallen. Ik kon hierdoor ook niet meer werken en zelfs van de vaatwasser uitruimen was ik al zo duizelig dat ik tussendoor en daarna moest zitten en bijkomen.
En het vervelende is dat je dat van te voren niet kunt voorspellen....sommige vrouwen hebben 9 maanden nergens last van....en anderen krijgen wen waslijst asn kwalen voorgeschoteld