Wie heeft er belang bij 7 ovulatietesten? - Zwangerschapsforum

Mommy - schreef op 20-01 om 18:27
Hallo dames!

Ik heb nog 7 ovulatietesten (dipsticks) liggen waar ik niks mee doe en wil deze graag weg geven. Ze hebben mij enorm goed geholpen want ben nu ruim 18 weken zwanger en dat gun ik iedereen!


Graag een reactie hieronder achter laten, bij meerdere belangstelling loot ik op nummer (via randomreader) dus ook graag even een nummer bij de reactie plaatsen

Groetjes!
4 antwoorden en 46456139x bekeken
Mommy - schreef op 20-01 om 19:34
Zie mijn andere advertentie!! weet niet hoe ik deze verwijderen moet
Shali (Gast) - schreef op 15-06 om 17:16
K hb er wel belangstelling ervoor
Mommy - schreef op 15-06 om 19:29
Sorry zijn al weg weet alleen niet hoe ik deze moet verwijderen.
truckster - schreef op 18-11 om 21:58
Ik heb nog wel van die testen liggen als iemand interesse heeft stuur me maar een berichtje

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!