Ik hoop dat ik dit in de juiste categorie heb geplaatst.
Ik zit nu in ronde 18. Tot op heden nog niks gebeurd, maar sinds vorige ronde snap ik er niks meer van.
Normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 27 of 28 dagen. Vorige maand kreeg ik na 21 dagen al mijn menstruatie. Veel te vroeg dus. Inmiddels zit ik op dag 25 en heb sinds vanochtend bij het afvegen een (heel moeilijk te zien) bruine veeg. Ik moet sinds gister vaker naar het toilet, maar dat kan ook te maken hebben met
het feit dat ik graag wil weten of er al iets van een menstruatie te bekennen is.
In mijn vorige rondes had ik al 3 dagen van te voren flink wat bruinverlies. Nu dus heel weinig waar je echt goed voor moet kijken.
Denken jullie dat ik al een heel klein beetje hoop mag hebben? Of zal het ronde 19 worden?