Vroege miskraam, let op! foto toegevoegd - Zwanger worden forum

Clautjuh - schreef op 11-12 om 12:33
Oh wat een lange wacht nog dan! Vervelend te weten dat er misschien nog wat zit....ik zou blij zijn als ik die echo achter de rug heb. Bij mij nog 3 dagen. 
53 antwoorden en 33393870x bekeken
muze38 - schreef op 11-12 om 20:19
@baby05 heftig zeg. Sterkte morgen!
Baby05 - schreef op 12-12 om 07:19
Nee Muze, volgende week dinsdag pas...
Baby05 - schreef op 13-12 om 06:24
Heb gisteren gebeld, gevraagd of ik eerder een echo mag en dat mocht: morgen om 12.45 uur.
Baby05 - schreef op 13-12 om 06:42
Dit is vreemd! Deed mijn laatste testje net met ochtendurine (tweede) en het streepje is helemaal terug nog donkerder dan die ene van de 6de.... Binnen 3 minuten was ie er.
Wat krijgen we nou?
Zal een foto proberen te maken.
mamavanvier - schreef op 13-12 om 06:58
Jeetje baby spannend allemaal, heb net even op je profiel gekeken, die streep is wel heel duidelijke zeg. 
Baby05 - schreef op 13-12 om 07:00
Ben wat door de war, wilde 14-12 opschrijven op het testje hahaha.

Ja Mamavan4, duidelijke streep toch, hoe vreemd is dit he?
Moet toch nog een dag afwachten tot morgen die echo.
Ikke88 - schreef op 13-12 om 12:49
Wauw heel spannend zeg! Hopelijk geeft de echo je duidelijkheid, afgaande van de test zit er toch iets? 
Het afgekomen vruchtje nog van de vorige ronde en met de ronde van nu toch een nieuwe bevruchting geweest? 
Michaela - schreef op 13-12 om 13:00
Bizar verhaal, snap dat je nu helemaal niet meer weet wat je denken moet.
Als ik je miskraam zie denk ii, dat is echt wel over en als ik je test zie zou ik zeggen, van harte gefeliciteerd!
Ik volg, ben heel benieuwd! 
Jenny00 - schreef op 13-12 om 13:08
Wow, wat vreemd Baby05. Ik duim dat je morgen toch nog positief nieuws krijgt.
Een test loopt normaal toch niet meer op na een miskraam..
chantal - schreef op 13-12 om 13:16
Baby05 ik heb je verhaal gelezen wil je even heel veel sterkte toewensen. Vreselijk verdrietig dit.
Neem goed je tijd dit te verwerken is niet niks. 
Baby05 - schreef op 13-12 om 13:29
@ Nee Ikke, dat kan niet van een nieuwe ronde zijn, ik was al zwanger namelijk. Dus áls ik zwanger blijk te zijn van een intact vruchtje is dit vruchtje nummer 5! En ben dan als het goed is in de 9e week...
Morgen gewoon even kijken wat er wordt gezien en gezegd, ik ben even messjoge... weet het allemaal niet meer zo goed wat ik hiervan moet denken. Weet wel wat ik heb gezien en ben 4 vruchtjes kwijt nu.

@ Michaela, ja ik weet idd niet meer goed wat te denken hoor... ik hou jullie op de hoogte in ieder geval. Morgen komt al stukje dichterbij. Hoop dat ik vannacht kan slapen, want spannend is het wel!

@Jenny, nee die test is zo raar, is donkerder dan die ene van 6 november een week geleden...

@ Ja Chantal, ik heb enorm gehuild om de eerste drie vruchtjes in november dat ik ze kwijt raakte, kon het gewoon niet vatten. Daarna kwam ik in een wilde achtbaan terecht met vruchtje nummer 4 (zie dit topic) en nu heb ik weer een oplopende zwangerschapstest van kruidvat 2v5.....
chantal - schreef op 13-12 om 16:52
Wat heftig zeg! 
Het streepje word weer donkerder ?
Hoelaat moet je morgen ?
chantal - schreef op 13-12 om 16:56
Sorry ik miste heel veel berichten en die zie ik nu opeens wel.
Ook de foto van je test. Het kan zijn dat je lijf nog vol zit met hormonen maar of hij dan ook weer op kan lopen is wel apart.
Jeetje vind het echt heel rot voor je 
mamavanvier - schreef op 14-12 om 04:52
Baby05 succes vandaag! Hou je ons op de hoogte? 
Baby05 - schreef op 14-12 om 06:15
mamavanvier, dank je wel! Ja als ik geweest ben kom ik verslag doen.
anoniem22 - schreef op 14-12 om 08:47
35 weken
Succes vandaag! Hopelijk krijg je positief nieuws 
Baby05 - schreef op 14-12 om 09:35
Dank je Anoniem22, zou leuk zijn maar weet niet meer wat te denken!
Baby05 - schreef op 14-12 om 13:11
Ben geweest en het is helemaal schoon. Ik moet een maand rust nemen. Wordt met een of twee weken ongesteld zag ze. En mijn eierstokken waren goed.
anoniem22 - schreef op 14-12 om 14:31
35 weken
Woow heftig toch geen vruchtje over  heel veel sterkte en rust goed uit!
Jenny00 - schreef op 14-12 om 17:26
Ah, dubbel gevoel zeker!
Had zo voor je gehoopt dat er nog een vruchtje zou zijn. Aan de andere kant fijn dat je lichaam er naar omstandigheden goed uit ziet en je cyclus hopelijk snel weer opgepakt is. Dikke knuffel!!  
Baby05 - schreef op 15-12 om 06:46
Ik wil definitief niet meer zwanger worden. Dus wacht mijn ms af en ga aan de pil.
45 jaar vandaag en dus is het  genoeg geweest. Andere leeftijdsfase.
Clautjuh - schreef op 15-12 om 07:23
Toch gefeliciteerd baby05. Het is wel een domper maar hoop dat je toch nog een beetje kan genieten vandaag. 
Jwz (Gast) - schreef op 25-06 om 13:20
Ik heb net denk ik ook een vroege miskraam gehad. Wist niet dat ik zwanger was. Probeerde ook niet zwanger te raken want vriendlief is er nog niet aan toe. Ik ergens wel. Raar dit. Als ik had geweten dat ik zwanger was had ik gezonder geleefd. Veel sterkte voor iedereen hier. Hoop dat jullie snel gezond zwanger mogen raken en blijven.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2