hypothyreoïdie en zwanger willen worden en/of zwanger zijn - Zwanger worden forum

freez - schreef op 02-11 om 22:23
Zijn er hier toevallig nog meer mensen met hypothyreoïdie die zwanger willen worden of zwanger zijn?
3 antwoorden en 41567812x bekeken
Amy - schreef op 03-11 om 20:29
Op dit moment niet maar ben in 2014 wel bevallen met terwijl ik een traagwerkende schildklier heb.
Ik heb zelf geen extra last van gehad gelukkig.
freez - schreef op 03-11 om 21:25
Wel extra medicatie moeten nemen?
Amy - schreef op 04-11 om 04:07
Ja dat wel natuurlijk. Ik moest 25% meer euthyrox gaan slikken dan voor mijn zwangerschap. En elke 4 wkn werden mijn waardes gecontroleerd dmv bloedprikken.
Maar verder zijn er geen afwijkingen geweest. Mijn waardes bleven mooi laag gedurende mijn zwangerschap.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!