Hey meiden,
Hier nu in ronde 12 voor ons eerste kindje en als het in oktober nog niet is gelukt ook de medische molen in.
Zaad wel al gecontroleerd, niks mis mee, en een echo gehad, maar dat zag er allemaal goed uit.
Ook nog nooit een miskraam gehad...
Het wordt steeds pijnlijker (emotioneel) om ongesteld te worden en de hoop dat het zonder hulp zal lukken wordt steeds minder