Geen pil, wel condoom, maar.. - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 03-06 om 12:16
Spannend Lisa en natuurlijk kun je niet alles voorzien. Maar voor volgende keer misschien toch nadat hij klaargekomen is niet een paar minuten in je laten (vind ik persoonlijk toch niet fijn, hihi), maar toch vragen of hij even eruit kan gaan. Kun je daarna nog lekker knuffelen voor de mood toch? Veel sterkte de komende dagen!
32 antwoorden en 26385656x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-06 om 20:31
Laat je wel weten hoe het afloopt? En heb je een kinderwens?
Lisa - schreef op 04-06 om 20:59
Ik heb wel een kinderwens. Maar van deze afgelopen keer was niet de bedoeling dat ik eventueel zwanger zou raken. Ik wil wel een stabiele relatie voordat ik bewust aan kinderen wil beginnen. En daarom gebruikten we ook een condoom en natuurlijk om soa's te voorkomen. Ik voel me inmiddels iets minder in paniek. Mijn eisprong was afgelopen zaterdag/ zondag, dus het enige wat ik kan doen is rustig afwachten tot ik ongesteld word. 
Ik laat het wel weten tegen die tijd. Bedankt voor jullie advies. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2