Vage zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Diane123 - schreef op 01-09 om 20:43
wie kan me iets ver tellen.. word hier zoo onzeker van...
1 antwoord en 42080364x bekeken
Nannie ❤ - schreef op 02-09 om 09:24
Hoi,

IK zie wel een streepje, maar lijkt meer een indroogstreepje.. Mocht je zekerheid willen dan zou ik een digitale halen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!