Action ovulatietest - Zwanger worden forum

Blauwdeb - schreef op 18-09 om 10:58
Hi dames, 

Ik heb vanochtend getest met ovulatietest van de action. er verscheen een hele lichte streep. Heb ik dan nu mijn eisprong, of komt deze door? Of moet de controle streep echt heel duidelijk zijn?.


groetjes, 

Blauwdeb
2 antwoorden en 41938571x bekeken
:-) - schreef op 18-09 om 13:27
Moet net zo duidelijk en breed ,zijn als controle streep deb. Ffies door blijven testen
Succes
Blauwdeb - schreef op 18-09 om 13:46
oke, dank je wel.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!