vage lijn van zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Cutiex - schreef op 08-11 om 13:09
zien julie hier wat 
42 antwoorden en 41663572x bekeken
kuki88 - schreef op 09-11 om 10:07
Nee cutiex  ik zie hier geen streepjes sorry....
Cutiex - schreef op 09-11 om 12:24
ik heb vanmorgen test gedaan, negatief... (helaas) nu kan ik donderdag weer naar de dokter
Noor (Gast) - schreef op 19-03 om 11:05
Help! 
Iemand die mee kan kijken? 
Heeel vage lijn op testresultaat.
Beeld ik me dingen in ?
skullie - schreef op 19-03 om 12:14
eens foto posten misschien?
Noor - schreef op 19-03 om 13:29
Skullie, daarnet bijgevoegd in extra reactie.
Een extra paar ogen kunnen af en toe eens handig zijn ????
Noor - schreef op 19-03 om 13:03
Dju, lukte me net niet.
Bij deze dan ????
skullie - schreef op 19-03 om 16:35
Ik zie niet echt iets, foto misschien wat onduidelijk. Morgen eens terug testen en zien of die duidelijker is.
skullie - schreef op 19-03 om 16:37
wanneer is je nod?
Noor - schreef op 19-03 om 16:41
Nod zou nu dinsdag zijn. Eergisteren had ik echter 2 testen (zie kv) waarbij de verticale streepjes wel iets duidelijker zichtbaar waren.  
Zit dus nu in dubio ????
Dan maar weer wachten tot morgen
Thx om mee te kijken 
skullie - schreef op 19-03 om 17:35
kv test wel gevoeliger,cb minder gevoelig. Succes met de volgende test! Spannend!
Sarah (Gast) - schreef op 22-09 om 12:44
hoi Tamara, ik heb gister ook een test gedaan die was ook heel licht te zien weet zelf nu ook niet of ik wel of niet zwanger ben.. spannend 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2