Zwanger of niet - Zwanger worden forum

melis - schreef op 02-11 om 19:54
Ik heb nog 5 dagen voor men menstruatie. Ik had gisteren bruine vlekken op mijn inlegkruisje zeer weinig.

Ik heb gisteren zwangerschapstest gedaan van action en was zeer licht streepje. Vandaag heb ik een test gedaan van kruidvat en weer een licht streepje. 


Ben ik zwanger? Wanneer moet ik een digitale test doen? Of moet ik mijn bloed laten nemen
2 antwoorden en 41569884x bekeken
melis - schreef op 02-11 om 19:56
cynthia (Gast) - schreef op 02-11 om 20:10
Gefeliciteerd !! Je bent zwanger de test is duidelijk. Ik had ook 4 dagen voor nod positief getest met Kruidvat test.Heb na me NOD pas een digitale gedaan die hebben vaak meer hcg nodig om positief te zijn

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!