positief of niet - Zwanger worden forum

Joyce (Gast) - schreef op 17-11 om 11:29
Hallo allemaal, 
Mijn vriend en ik zijn al een halfjaar bezig met hormonen om zwanger te worden. 
Nu bleef deze week mijn menstruatie uit en heb ik vanmorgen een test gedaan. 
Nu heb ik een licht streepje, is dit nu positief?  Ik durf er eigenlijk niet echt in te geloven. 
Zie foto voor de test. 
Ben benieuwd naar jullie mening!
2 antwoorden en 41443926x bekeken
* - schreef op 17-11 om 11:44
Ik zie geen test joyce maar denk dat de test positief is aangezien een streep je ookal is ie licht een streepje is ook positief dus nog even afwachten en je kan ook altijd over 2 dagen nog testen en dan heb je miss een dikkere streep..
En of cb test doen met tijdsindicatie? welke hormonen heb je gebruikt?
jessie95 - schreef op 17-11 om 12:33
Ik zi ook geen test

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!