Lichte Lijn Negatieve Zwangerschapstest Etos - Zwanger worden forum

Lisa23 - schreef op 10-12 om 23:14
Beste Forumleden,

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan van de Etos. Normaal is mijn cyclus precies 29 dagen en in een uitzonderlijk geval(2 keer eerder gebeurd) 30 dagen,maar ik zit ondertussen op 33 dagen. Verder gebruik ik niet de pil i.v.m. heftige bijwerkingen. Mijn vriend en ik gebruiken geen voorbehoedsmiddelen,dus het zou goed mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben. Wij zijn beiden bezig met ons laatste jaar rechten in leiden,dus een zwangerschap is op dit moment niet gepland(gewenst)... 

De zwangerschapstest van de Etos(huismerk) gaf een licht streepje aan bij het negatieve gedeelte(Ovaal) er stond geen streep bij het zwangerschapsgedeelte(Vierkant). Dus, er stond enkel 1 vaag streepje bij het negatieve gedeelte(Vierkant) en er stond niks(Helemaal leeg) bij het zwangerschapsgedeelte(Vierkant). Op de bijsluiter van de test stond niks specifieks over een "vaag" streepje. 

Dus mijn vragen zijn: heeft iemand hetzelfde ervaren ? Wat kan ik het beste doen ? 

P.S. Verder wil ik ook mijn excuses aanbieden voor mensen die zich beledigd voelen, want dit is een zwangerschapsforum en ik heb een vraag over een ongewenste zwangerschap..

Bij voorbaat dank voor de reacties !
2 antwoorden en 41230361x bekeken
Dodo (Gast) - schreef op 11-12 om 00:29
Hoi,

Ik heb zelf niet de test van etos gebruikt... maar als het niet duidelijk voor je is zou ik anders nog een test halen en dan misschien van een ander merk. En soms geeft een test negatief aan en een paar dagen erna positief.

En anders even de huisarts bellen!

Hoop je een beetje geholpen te hebben.
Liefs
Anoniem (Gast) - schreef op 11-12 om 08:17
doe het dan veilig !!!!!!! wat een zerer en uitleg is da nu weeral. Als je niet zwanger wilt worden doe het dan veilig

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!