Positief - Zwanger worden forum

Illy - schreef op 11-01 om 14:24
Ik heb een ovulatietest gedaan alleen rekenen jullie deze positief.  Ik kon hem niet uploaden in mijn vorige bericht dus op mijn profielfoto staat de ovu test.
Het was mijn laatste test en krijg donderdag pas mijn testen binnen  vandaar deze vraag.
1 antwoord en 40949198x bekeken
* - schreef op 11-01 om 14:31
Illy hij is niet positief de test streep moet net zo donker zijn als de controlestreep...

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!