Ja het klopt is de verkeerde verpakking idd fout gekeken maar dan heb ik nu geen ovulatie toch want volgens mijn app heb ik die 19 april tot 22 april gehad
Hallo
Ik ben 2 dagen overtijd geweest daarna 2 dagen bloeding gehad 3de dag was zo goed als gedaan
Heb een action zwangerschapstest gedaan maar die geeft een horizontaal duidelijke roze streep aan maar was ook snel weer weg
Wat kan dit zijn?
Zwanger of niet?
Groetjes