Ben ik nou zwanger of niet - Zwanger worden forum

Deborah - schreef op 10-03 om 11:17
Ik heb een action test gedaan in c staat een streepje en in t niet is helemaal roze wat betekend dat ?
Wie kan mij helpen
2 antwoorden en 40369630x bekeken
kruimel - schreef op 10-03 om 11:40
Er moet een streepje komen in T anders ben je niet zwanger.
Deborah - schreef op 10-03 om 13:14
Dankje wel

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!