Zwanger of niet? - Zwanger worden forum

nelleke92 - schreef op 10-03 om 11:19
Gisteravond een test gedaan, een heel licht streepje is te zien.
Duidelijk genoeg of toch niet?

Groetjes nelleke
1 antwoord en 40368900x bekeken
DeeDee012 - schreef op 10-03 om 18:53
Een streep is een streep. Gefeliciteerd! Mijn eerste test was ook licht, ondertussen bevallen van een dochter.. 

Morgenochtend nogmaals testen dan is ie vast donkerder!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!