Help! - Zwanger worden forum

LovelyM - schreef op 13-03 om 13:56
Als het goed is staat er een foto bij mijn album
7 antwoorden en 40341106x bekeken
* - schreef op 13-03 om 14:02
Deze is niet positief maar bijna positief de controle streep moet net zo donker zijn als de teststreep of nog donkerder.
Maar Miss heb je wel al een knal test gehad..
Uiteraard kan je innestelings bloed hebben gehad..
Je kan beste wachten over 12 dagen testen want je bent nu dpo 2 toch of ben je nu langer na je ovulatie?
Dpo(days past ovulation) dagen na je ovulatie... 
Ik hoop dat je een mooie knal test zal hebben over aantal dagen succes meis...
LovelyM - schreef op 13-03 om 14:05
Nee klopt ik weet dat hij niet positief is, die heb ik allang gehad hihi! Ze waren kwa kleur gelijk aan de controle lijn,

K ben nu 7dpo als we van de testen uitgaan! Gister op 6dpo had ik die bruine vieze afscheiding..
DeeDee012 - schreef op 13-03 om 18:27
Zo'n test hoeft niks te zeggen. Ik heb ze wel vaker in een cyclus gehad.. als je bij mijn foto's kijkt zie je meerdere testen en die van cd 12 is ongeveer zo, pas bij cd 20 had ik die ronde een positieve ovulatietest. 

Als je met ochtendurine hebt getest of daarvoor weinig hebt gedronken dan kan het dat de test donkerder kleurt..
Heleen36 - schreef op 13-03 om 18:30
Waarom test je op 7dpo nog op ovulatie?
Eenmaal de knaller moet je (lees mag) je daarmee stoppen 
Nu maak je jezelf onzeker..
LovelyM - schreef op 13-03 om 20:00
Achteraf denk ik ook shit had ik het nu maar niet gedaan.. Had net plots weer een heel klein beetje rekbaar slijm! Maar wacht gewoon af
LovelyM - schreef op 13-03 om 20:04
Ik heb mijn positieve testen er ook bij gezet, Lijkt op die positieve van jou deedee! In het echt waren ze nog iets donkerder

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!