Zwanger of niet zwanger? - Zwanger worden forum

sel17 - schreef op 07-06 om 07:37
Hoi iedereen,
Een vriendin van mij heeft gister getest. 
Als eerst met die van clear blue.
Vervolgens Kruidvat (maar die geeft dus een vaag klein streepje aan)
Vervolgens nogmaals met de andere test van clearblue.

Zie foto ze zien er allemaal anders uit, is ze nou wel of niet zwanger vraagt ze zich af? Omdat ze ook vaak te horen krijgt dat die van Kruidvat prima zijn en dat je het gelijk ziet.. Maar dit streepje?? We twijfelen.. Vandaar ff jullie hulp! Ze heeft zelf overigens geen account dus heeft ze mij gevraagd om dit even te posten.
1 antwoord en 39525285x bekeken
- schreef op 07-06 om 07:42
die van de kruidvat is een tuurlijntje, maar de beide clear blues zijn heel duidelijk! Zwanger 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!