1 of 2 streepjes !? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 01-08 om 21:22
Hallo mijn vraag is of jullie op deze foto 1 of 2 streepjes zien? Ik twijfel een beetje ze zijn heel licht ..
6 antwoorden en 38989281x bekeken
Anoniem - schreef op 01-08 om 21:24
Heb m hier als profiel foto
mama250 - schreef op 01-08 om 22:00
Sorry ik zie geen 2e streepje.
Hoeveel dagen overtijd ben je?
Anoniem - schreef op 01-08 om 22:06
Niet overtijd heb 5 weken geleden miskraam gehad wacht nog op mijn menstruatie.. toen bij gynaecoloog test gedaan die was negatief dus geen hcg meer in me lichaam maar twijfelde bij deze
s - schreef op 02-08 om 05:44
Als ik helemaal inzoom zie ik iets vaags maar misschien toch na een paar dagen weer testen want dit is niet echt duidelijk
Anoniem - schreef op 02-08 om 06:26
Oke bedankt voor jullie reactie
Maride80 - schreef op 02-08 om 09:33
Zet je foto in negatief filter als je twijfels hebt, is er een licht streepje dan licht deze op

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!