Al testen of nog niet? - Zwanger worden forum

kleine denker (Gast) - schreef op 31-08 om 08:53
Ik weet helemaal niet wanneer ik een zwangerschapstest kan uitvoeren en hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik ben met mijn pil gestopt 21.07 en ongesteld geworden 23.07. Rond 15.08 had ik 3 dagen enorm veel buikpijn en kleine steekjes erin, weet niet of het hier iets mee te maken heeft/had...
Sinds gisteren word ik 's nachts wakker van de misselijkheid (ingebeeld of niet).
Aangezien ik voor het nemen van mijn pil altijd een lange cyclus had (precies 40 dagen), weet ik nu niet wanneer ik een zwangerschapstest mag uitvoeren. Ik voel me wel zwanger maar besef goed dat het nog maar de eerste ronde is en dat de kans dus kleiner is dat ik al zwanger ben.

Alvast bedankt!
1 antwoord en 38733423x bekeken
Luutje - schreef op 31-08 om 11:22
Je kan altijd proberen, kan geen kwaad
Wij gaan volgende week een test doen, wij zijn sinds vorig jaar september/oktober aan het proberen, sinds 2 maanden met OV testen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!