Ovulatie test eventueel zwanger ? - Zwanger worden forum

mama-Jay91 - schreef op 05-09 om 05:50
Goedemorgen dames .
Ik had zaterdag mijn NOD . Nu heb ik geen testen meer in huis ( ga er morgen ene halen ) maar had wel nog ovulatie testen en deze teste op 31-8 helemaal blanco , en sinds gisteren licht streepje , en nu net ook .. > zie foto .. Ja ik weet dat je hem niet als test mag zien maar vroeg me af of meerdere dames deze ervaring hadden en zwanger waren . Heb alle klachten die bij een zwangerschap passen maar ook weer bij een menstruatie .. ( gister ochtend misselijk , lichte buikkrampen , gevoelige tepels dat is wel weer weggetrokken , heeeel eeeerrg moeeee , en witte afscheiding )
2 antwoorden en 38689859x bekeken
mama-Jay91 - schreef op 05-09 om 05:51
galgo_mom - schreef op 06-09 om 17:13
Mijn ovulatietesten waren erg donker sinds enkele dagen voor NOD, 2 dagen voor NOD een positieve zwangerschapstest. Ovulatietesten werden alleen maar donkerder. Ik had wel vaak een licht streepje in de maanden dat ik de ovutesten van action gebruikte, dus voor mij zei een licht streepje op een ovutest niets... toch een een zwtest doen? Veel succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!