Juiste dag? - Zwanger worden forum

Lanie - schreef op 09-09 om 21:43
Zit in de 2e ronde en heb gister (8/9) sex gehad. Is dit op de goede dag geweest?
3 antwoorden en 38644618x bekeken
Lanie - schreef op 09-09 om 21:45
Vivian - schreef op 10-09 om 04:45
Heb je de dagen ervoor ook getest? Ik vind hier niet echt een knaller tussen zitten!
Vivian - schreef op 04-10 om 16:18
Lanjri?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!