ben ik zwanger? - Zwanger worden forum

c - schreef op 13-09 om 14:05
Hallo allemaal,
Wij zijn klaar voor de volgende stap, een kindje! dit is de eerste maand, en ik was van het weekend heel erg moe. en raar gevoel in mijn buik. ik heb daarom gister vanochtend en vanmiddag getest. Er staat een 2 streepje 3x alleen heel licht. wat denken jullie? ik moet zondag ongesteld, ik kan niet wachten

Gr,
C

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!