3 dagen voor nod - Zwanger worden forum

Erika (Gast) - schreef op 05-10 om 17:25
Dag dames. Ik heb vanochtend negatief getest maar ik moet zaterdag pas ongesteld worden. Heb ik nog kans dat ik zwanger ben of eigenlijk niet omdat ik anders wel een heel vaag lijntje had moeten hebben? Ik hoop dat iemand mij kan helpen? Zit ik nou op 3 of op 4 dagen voor mijn nod? Als ik zaterdag moet menstrueren
4 antwoorden en 38409346x bekeken
Lotus?? (Gast) - schreef op 05-10 om 17:50
Geen idee
Erika (Gast) - schreef op 05-10 om 20:21
jammer dat niemand mij verder kan helpen
Kleinewonder - schreef op 05-10 om 21:02
Het kan heel goed. Je kan zelf op nod dag negatief testen door trage hcg aanmaak .. Dus wacht tot je over tijd bent en test dan op nieuw.
Kleinewonder - schreef op 05-10 om 21:05
Zelf = zelfs 
 
Ik zou zoiezo pas testen na over tijd om valse hoop te voorkomen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!