Innestelinspijn - Zwanger worden forum

Smurf (Gast) - schreef op 12-10 om 12:43
Goedemiddag

Ik heb sinds een paar dagen vage buikkrampen (als of ik ongesteld moet worden), een opgeblazen gevoel en soms een beetjeĀ 
Eerste zwangerschaps teken??
1 antwoord en 38345909x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 12-10 om 20:25
Kan vanalles zijn, je weet het pas zeker met een positieve of negatieve test uitslag. Nog even geduldĀ 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!