Zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 05-11 om 09:01
hoi allemaal, 
Ik heb net een zwangerschapstest gedaan, nadat ik allerlei symptomen kreeg van zwangerschap. De test gaf negatief maar omdat ik wilde weten hoe zo'n test nou in elkaar steekt, haalde ik hem uit elkaar. Daarop zag ik de plus streep alleen net voor het rondje dat ik kan aflezen. Het gaat om de test van de kruidvat early. 
Heeft iemand anders dit ook gehad en bleek je toen toch zwanger te zijn?
Een foto toevoegen lukt niet sorry
1 antwoord en 38094058x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 05-11 om 09:31
Er kan altijd een fabrieksfout tussen zitten 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!