Ben ik zwager - Zwanger worden forum

Kim - schreef op 28-11 om 19:38
?k ben 5 dagen ovetijd en heb last van buikpijn en hooftpijn en druk op maag en ben vakker moe ben ik zwager heb ook een zwagerschap test gedaan was negatif 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!