Wie wil er meekijken ? Zwtest! - Zwanger worden forum

Yasmien (Gast) - schreef op 29-11 om 18:06
Hey!

Heb vanmiddag een testje gedaan. Urine was niet helemaal geconcentreerd , zit op 11dpo  wie wil meekijken, ik dacht wel wat te zien en een vriendin ook.

Xx

6 antwoorden en 37840686x bekeken
Yasmien (Gast) - schreef op 29-11 om 18:11
niemand?
s - schreef op 30-11 om 11:55
Op de zwart wit versie meen ik iets te zien misschien moet je de test even uit elkaar halen dan kun je het beter zien op de foto
s - schreef op 30-11 om 11:56
?ik heb het zo gedaan zag zelf ook iets vaags maar ja het is afwachten !
s - schreef op 30-11 om 11:56
vlinder - schreef op 14-12 om 10:46
Ja ik zie wel wat! Hoe is het afgelopen?? 

Liefss
Gall - schreef op 19-12 om 17:18
Ik zie niet heeel veel... miss morgen nog een keer doen?
En hoe doen jullie die foto's in het negatief zetten? :$

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!


Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan