innesteling of ongesteld - Zwanger worden forum

Oonah (Gast) - schreef op 01-12 om 16:42
Hallo iedereen,

Sinds augustus gestopt met de pil, en we proberen om zwanger te worden, ondertussen ronde 3. Ik heb een lange cyclus van 35 dagen, en mijn eisprong was volgens de test van CB op dag 28. De laatste tijd enorm gevoelige tepels, gespannen borsten, soms opstoot misselijk en moe. Gisteren was mijn NOD, maar in de namiddag toch beginnen bloed verliezen, gisteren niet zoveel, maar vandaag toch wat meer, ook krampen maar niet zo erg als anders tijdens mijn menstruatie. Vraag mij af of dit ook innestelingsbloeding kan zijn, ook omdat mijn tijd van innesteling overeen komt met mijn NOD, dus weet niet goed wat het nu is, menstruatie of innesteling. Testjes besteld van sensitest, en morgen es testen, vraag mijn wel af of er al voldoende hcg in mijn urine zou zitten om positief te kunnen testen, of is dit verloren moeite? Iemand ervaring?
Groetjes

2 antwoorden en 37820948x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 02-12 om 11:52
Ag, ik testte ook veel te vroeg (en het was ook nog eens een zeer vroege zwangerschapstest) de eerste x gaf hij inderdaad negatief aan maar de dag erna al positief. Ben inmiddels 20 weken zwanger. Ik zou er een paar kopen (beste wel een vroege zwangerschaps test.) En een paar x proberenĀ 
maantje - schreef op 02-12 om 12:03
Als jou eisprong op dag 28 was is je nod op dag 42 ik zou dan pas testenĀ 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!




Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan