Zwanger of niet - Zwanger worden forum

Lisa (Gast) - schreef op 05-12 om 22:28
1 antwoord en 37782099x bekeken
Mama Monster - schreef op 05-12 om 22:31
Gefeliciteerd! Ik zeg hartstikke zwanger! Zit je nog voor je nod of ben je overtijd?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!