Goedemorgen,
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een onregelmatige cyclus, en heb zomaar een test gedaan op dag 29 van zwanger en kids en een vroege zwangerschapstest van de action vlak na elkaar met dezelfde urine.
Maar ik weet niet wat ik ervan moet denken. Wat denken jullie?
Gr. Celine