Lichte bloedverlies - Zwanger worden forum

Jeliisha - schreef op 24-12 om 19:07
Goedeavond,

Vandaag was de 1ste dag van me menstruatie. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Vanmiddag een test gedaan die was helaas negatief. Net op de wc beetje lichte bloedverlies verloren met slijm bij het vegen. Daarna was het weg. Wat kan dat betekenen? Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? 

Help help vraag me af wat er aan de hand is nu.
3 antwoorden en 37600226x bekeken
Jeliisha - schreef op 24-12 om 19:14
Niemand die zoiets meegemaakt heeft ????
Jeliisha - schreef op 24-12 om 19:19
Zoveel mensen die me forum bekijken maar niet reageren
Anoniem (Gast) - schreef op 24-12 om 20:39
Hoogstwaarschijnlijk zal je menstruatie gewoon op komst zijn

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!