Zou het dan toch? - Zwanger worden forum

Vera (Gast) - schreef op 05-01 om 14:08
Hoi iedereen! Ik val maar gelijk met de deur in huis. 14 Dec was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Sinds gister voel ik wat krampjes in m'n buik en had ik een aantal keer heel licht roze bloedverlies/afscheiding, daarnaast nog wat rommelende darmen. Woensdag 11 januari zou ik ongesteld moeten worden. Ik voel me verder niet echt anders. Ik hoop zo dat het raak is. Wanneer deden jullie je test? Liefs, een hopende Vera 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!