Ovulatie test kruidvat - Zwanger worden forum

Moi 31 - schreef op 16-01 om 08:19
Hoi
Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met ovulatie testen van het kruidvat ? 4-1was de 1e dag van menstruatie . Volgens de bijsluiter zou ik gisteren (15-1) moeten beginnen met testen. Nu heb ik gisteren en vandaag getest . In het venster is een vage streep te zien. Betekend dit nu dat er n piek is of niet ? Het streepje van vandaag is duidelijker dan dat van gisteren ..  
heeft iemand hier ervaring mee ? Thanxx !!
2 antwoorden en 37364371x bekeken
Nonnii - schreef op 16-01 om 08:43
Beiden streepjes moeten even donker zijn! Dan zit je op je LH piek en komt je eisprong eraan
Kelly - schreef op 18-01 om 15:06
Ik had een doosje van 7 testen genomen, en ze zijn allemaal positief geweest. Ik testte 7 dagen aan een stuk positief. Volgens mijn gyneacoloog zijn die testen niet zo goed ????

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!