Zien jullie iets? - Zwanger worden forum

Juf30 - schreef op 23-01 om 19:55
Zien jullie iets of is dit niets? Ik ben 2 dagen overtijd. Groetjes!
Oja..Zie profielfoto
2 antwoorden en 37279885x bekeken
Mama Monster - schreef op 25-01 om 07:21
Ik lijk heel licht een streepje te zien! Heb je al voor een 2e x getest? 
klein hartje - schreef op 25-01 om 21:57
Ik zie hem ook.... Een 'voorzichtige' proficiat?!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!