Wat denken jullie - Zwanger worden forum

marietje89 - schreef op 30-01 om 09:27
4 tests gedaan de eerste drie waren early tests waar een heel licht streepje op te zien was. De laatste was geen tweede streep op te zien. Dat was een normale test van de kruidvat 2 voor 5 euro. Iemand ervaring hiermee? Ik hoor graag jullie mening. 
5 antwoorden en 37204701x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 30-01 om 09:31
Een early test heeft minder hormonen nodig dan een gewone test. Dus volgens mij ben je gewoon zwanger, zou over een paar dagen nog een keer testen dan zouden er meer hormonen in je lijf moeten zitten. 
Nonnii - schreef op 30-01 om 11:09
Ik denk ook zwanger!  Zie streepjes bij alle 3
marietje89 - schreef op 30-01 om 12:27
echter is de 4e test een normale en daar hoort deze foto bij
liesx - schreef op 30-01 om 12:28
Zou nog even een paar dagen wachten?
s - schreef op 30-01 om 16:08
Ik zie wel duidelijke streepjes dus ik zou zeggen zwanger!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!