Kan iemand mij het antwoord geven ? 15 feb moet ik ongesteld worden op 11 feb getest met clearblue ( test 5 dagen ervoor ) deze is negatief ...heb ik te vroeg getest ?
ik zit vandaag op 9dpo en hier ook nog een negatieve test. ik heb wel een early gebruikt. vraag me ook af of ik niet al een (tuur) streepje had moeten kunnen zien
Eigenlijk zegt een negatieve vroege test niks, enkel als hij positief is, is het fijn het eerder te weten! Het kan zijn dat er nog niet genoeg hormoon aanwezig is.
Bedankt voor de reacties !!
We zullen nog maar enkele dagen afwachten ....???? ik haat deze periode altijd ...vooral omdat onze eerste direct prijs was ....
Geduld is een schone deugd zeggen ze dan