Raar.. - Zwanger worden forum

Kleintje (Gast) - schreef op 21-03 om 22:06
Hallo,

Ik heb een vraag.
Heb al een tijdje duidelijk het gevoel dat ik zwanger ben, en veel mensen zeggen het me ook. Veel testen gedaan allemaal negatief, door de dokter bloed laten prikken, ook negatief, vrijdag weer een test gedaan, en ja hoor positief! Wat moet ik hier nou van denken?
Zwanger of niet??

Groetjesss
2 antwoorden en 36596093x bekeken
^-^ - schreef op 23-03 om 16:04
Heb je een foto?
Mamakim - schreef op 24-03 om 14:01
Kan ook te vroeg getest zijn maar idd foto?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!