Test positief? - Zwanger worden forum

kelloggs - schreef op 17-04 om 10:38
Hallo dames,
Ik ben momenteel al 3 dagen overtijd en zojuist een zwangerschapstest gedaan. Ik zie wel een licht streepje. Betekent dit een positieve test of kan dit ook het indrooglijntje zijn?
Zie mijn profielfoto voor de test.
ik zou het heel fijn vinden als jullie een kijkje willen nemen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!