Dipstick zwangerschapstest van sensitest - Zwanger worden forum

janyttje (Gast) - schreef op 26-04 om 16:46
Bij de bron van deze test verscheen een lijntje. Is dit dan ook positief?
3 antwoorden en 36155107x bekeken
skullie - schreef op 26-04 om 18:50
misschien eens foto posten?
Nikki (Gast) - schreef op 18-06 om 13:36
goedemiddag, heeft er hier iemand ervaring met sensitest zwangerschaps testen ? 
Heb een heel licht streepje en benieuwd of ik misschien met een ander merk moet testen? 
Ik heb er ook een foto van
Xx Nikki 
Wensje2 - schreef op 18-06 om 14:36
Kun je de foto plaatsen Nikki?
Ik ben altijd erg tevreden met de sensitesten dipstick.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!