Hey wensje,
Spannend.. aftellen weer :-).
Ga duimen draaien hoor.
Hier alles goed. Doe geen ovu testen dat had ik vorige maand wel gedaan maar die testen waren zo on
duidelijk dat ik daar helemaal gek van werd hahaha, maar wel net die maand zwanger geworden..beetje dubbel. Mijn temp is in maanden niet zo laag geweest.. Waar ik voor vorige maand altijd rond de 36.6 dat voor eisprong is het nu 36.4, sinds gisteren wel weer hoofdpijn maar niet echt vruchtbaar slijm..Zit vandaag op dag 14 na de miskraam.... Ben benieuwd ga t even afwachten anders volgende maand toch weer stoeien met de of testen hihihi.
Meid succes de aankomende dagen ;-)
liefs babet