Positief? - Zwanger worden forum

MamaP - schreef op 20-05 om 03:14
Ik kreeg net de foto er niet op.. hopelijk nu wel.. wat zien jullie?
5 antwoorden en 35855245x bekeken
Knuffel - schreef op 20-05 om 05:15
Je moet hem even proberen als profielfoto neer te zetten. Dat werkt soms beter..
MamaP - schreef op 20-05 om 06:45
Oke dankjewel kun je hem nu zien???
Knuffel - schreef op 20-05 om 07:31
Jaa die zie ik hoor! Als je hem netjes binnen de tijd hebt afgelezen ben je hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! Zo waren mijn eerste testen ook.. Als je even een dag of 3 wacht zul je zien dat een volgende test al veel duidelijker wordt..
MamaP - schreef op 20-05 om 07:51
Ik heb net een clear  blue gedaan en die zegt 1-2 weken 
Wensje2 - schreef op 20-05 om 08:22
Duidelijker kan dan niet
Gefeliciteerd!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!