Ik ben vandaag 2 dagen overtijd en heb vanmorgen een test gedaan en die was alweer negatief pfff maar ja ik kijk het nu weer een paar dagen aan en dan maar weer een testje doen wie heeft dit ook meegemaakt negatieve testen en dan alsnog zwanger zijn?