3 dagen overtijd - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 03-07 om 07:05
Hallo, ik heb een vraag want ik snap er helemaal niks meer van. Af gelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden. Nu maandagochtend heb ik maar eens getemperatuurd want ik weet mijn temp bij zwangerschap want ik heb 4 kinderen. Maar die is laag 36,0. Waarom wordt ik dan niet ongesteld. Of is het ook mogelijk met een lage temperatuur terwijl je normaal gesproken met een temp van 37 zwager bent. In mijn geval dan. Had nog een test thuis liggen maar die ging niet helemaal goed want het eerste streepje kwam licht op en iets er naast. En geen tweede streepje.
1 antwoord en 35381987x bekeken
Raisa - schreef op 03-07 om 09:22
Misschien een late eisprong? Of nog eens testen over paar dagenĀ 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!